2011. november 25., péntek

Graco QUATTRO TOUR DUO babakocsi LEÁRAZTAM!!!! - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Eladóvá vált Graco quattro tour duo testvér babakocsi. Kistesó érkezésére készülve vásároltuk, de a kisfiam már most sem hajlandó babakocsizni, így elég lesz majd a kicsinek egy egyszemélyes.
Teljesen ki lett tisztítva-a vázig leszereltem róla mindent és kimostam. Azóta csak egyszer ült benne a fiam és a szomszédunk kisfia, úgymond kipróbálásra, így garantáltan tiszta állapotban adom át.
Egyetlen sérülés van rajta, a bevásárlórekeszen egy pici részen ki van szakadva a háló-ezt a használat során az egyik odaérő csavar okozhatta, de szerintem a funkciót semmiben sem zavarja.
Tartozik hozzá két lábzsák, esővédő és egy mamaerszény a tolókarra-ez lemaradt a fényképekről, mert a mosás után még nem raktam fel rá.
 
Tényleg nagyon klassz kocsi! (nekünk elötte is ennek az egyszemélyes verziója volt, és kifejezetten ezért ragaszkodtam a kétszemélyesben is ehez a márkához és típushoz.
Nem bánja meg, az aki két kicsi gyerkőc mellé ezt a járgányt választja!
 


Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-23 12:12
. Graco QUATTRO TOUR DUO babakocsi LEÁRAZTAM!!!! - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése