2011. október 28., péntek

Fa labirintus játék - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Fa labirintus játék. 35x31x10
Jó nagyméretű.
Kétféle pálya van hozzá, egy golyó, az oldalán lévő két gomb segítségével lehet mozgatni.
Én is kipróbáltam, de nem sokra mentem vele, szerintem az egyik belső rögzítő gumi elcsúszhatott kicsit, mert három irányba tökéletesen tekerhető, a negyedikre nehezen tekerhető.
Ügyes apuka, anyuka szerintem másodpercek alatt megoldja.
Méregdrága volt, tavaly Hamburgi nyaralásunkkor vásároltuk, de emiatt ennyi az ára. Ennek tudatában licitálj!
Pedagógusi ajánlással (németül) az ügyesség és koordinációs képesség fejlesztésére.
Postázom is, a jelenlegi postai díjszabás szerint!
Nézz körül nálam, kisfiam kinőtt ruháit, megunt játékait folyamatosan töltöm fel!



Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Az aukció vége: 2011-11-15 05:51
. Fa labirintus játék - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése